11 september 2011

ik recyKleer!

Recykleren: iets aparts... als je het mij vraagt.


Even geleden reageerde ik heel enthousiast op het RecyKleer-project van Boomie (wegens massa's kleren die nog ingekort moesten worden, wegens massa's spullen die gemaakt werden uit een 'wijs' stofke maar waarvan het model al lang passé was,... elke vrouw kent dat wel: je kan het niet over je hart krijgen om het weg te doen...)

Oorspronkelijk was het mijn plan om van een oud méméslaapkleedsel (categorie 'wijs' stofke) een zomertopje voor de jongste spruit te maken... iets met gehaakte restjes katoen...

Helaas, door het triestige weer was mijn goesting om een luchtig zomertopje te maken over...
Het werd een ander projectje...

de 'grondstof'
Benieuwd ? Kijk dan op zondag 18 september even op deze blog wat het geworden is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten